Despre Clasele Happy Gym

Clase Happy Gym:

Steel Tonic — Total Body — Khai BOZumba — Fitball Fitness — Kangoo Jumps — Step Aerobic — PilatesPostural & CorexBody Jump —- Steel Training — Step & Tone —- Kids fit — TRX — Pump IT — Cycling — Morning MixYogaBody ArtCircuit TrainingKarateKatana Fit & Circuit

 

Steel Tonic

Este evolutia programelor de antrenament ce se bazeaza pe rezistenta localizata. O clasa cu o energie extrema si intensitate ridicata, un antrenament complet, ideal pentru arderea grasimilor, tonifierea si definirea tuturor grupelor musculare.

Stepul si greutatile sunt utilizate in anumite segmente ale clasei ca elemente ce variaza intensitatea. Ce deosebeste aceasta clasa de una obisnuita este muzica, instrumentul principal.

Muzica reprezinta ea insasi o structura, special formata pentru ca fiecare clasa sa mentina o ordine de executie si o cantitate de repetitii pe fiecare exercitiu.

Cum muzica transmite sentimente, acestea sunt captate in Steel Tonic si situate in mod strategic in puncte cheie ale clasei.

In plus, Steel Tonic ofera pe langa antrenamentul fizic si un antrenament mental – cele 60 minute te rup de cotidian si te conecteaza mental la energia muzicii si a antrenamentului.

 


Total Body

Antrenamentul Total Body sau antrenamentul functional nu este o noutate, consta in miscari pe care le facem in mod obisnuit. Sportivii si atletii fac ridicari , aplecari si rasuciri de sute de ani. Antrenamentul functional este un concept care ne indeamna sa construim pe fundatii solide activitatile pe care le facem de foarte multi ani.

Beneficii:

  • Acest tip de antrenament ne pregateste pentru sarcinile noastre de zi cu zi si cele de la locul de munca;
  • Poate fi definit ca fiind un set de miscari si exercitii care ne permit sa ne indeplinim sarcinile zilnice mult mai eficient;
  • Total-Body contine elemente de distractie atunci cand folosim instrumente pe parcursul lui.

 


Khai BO

KHAI – BO este un tip de exerciţii de freestyle combat executate pe muzică. Lansat la sfârşitul anilor 90, este recunoscut că unul dintre cele mai apreciate forme de studio combat din Anglia.

Este o clasă cardio, plină de energie, în timpul căreia se pot arde între 500 şi 700 calorii. Scopul principal al exerciţiilor este de a spori capacitatea cardiovasculară, rezistenţă, flexibilitatea şi forţa.

Pe scurt, este antrenamentul aerobic care presupune lovituri inspirate din artele marţiale, practicat pe muzică alertă.

 

 


Zumba 

Zumba este o combinatie intre aerobic si dansul latino. Prin coregrafii simple se urmareste pastrarea formei fizice si pierderea in greutate.

Practicantii spun ca zumba este distractiva, deoarece se desfasoara pe ritmuri muzicale placute, in pasi de dans.

Zumba motiveaza practicantii ei sa faca de fiecare data mai mult si mai bine, prin miscari antrenante si combinate in mod inedit.

In functie de intensitatea cu care se danseaza zumba, in cursul unei sedinte se pot consuma intre 500 si 800 de calorii.

Miscarile de zumba solicita si pun in miscare toate grupele de muschi, modeland si tonifiind corpul. In acelasi timp actioneaza precum exercitiile cardio, solicitand inima si imbunatatind sistemul cardio-vascular.

Pe langa beneficiile fizice, zumba exercita o influenta benefica si asupra psihicului. Clasa de Zumba inseamna amuzament si distractie.

 

 


Fitball Fitness

Fitball-ul ca tip de clasa de aerobic  reprezinta o activitate ce contine atat exercitii dinamice cat si statice, efectuate cu sau pe o minge. Mingea speciala folosita la programul de Fitball te va ajuta sa adopti o postura corecta in efectuarea miscarilor specifice acestui antrenament fizic.

Mingiile pe care se lucreaza preiau o parte din greutatea corpului, atenuand socurile, asadar este un clasa recomandata pentru orice varsta.

Spre deosebire de exercitiile executate pe suprafetele orizontale, aici organismul trebuie sa utilizeze un numar mare de muschi pentru a-si corecta in permanenta centrul de greutate. Muschii astfel utilizati devin tot mai puternici in timp, in principal cei abdominali si lombari.

Cum alegem mingea de fitness?

La achizitionarea unei mingi de fitball trebuie sa tii seama de dimensiunile ei in functie de statura ta si sa o alegi pe cea care ti se potriveste cel mai bine!

Pentru a-ti alege o minge potrivita  arunca o privire pe tabelul urmator cu dimensiunile mingii de fitness corelate cu statura ta:

Beneficiile Fitball-ului sunt numeroase:

  • Arderea rapida a grasimilor
  • Tonifierea abdominala
  • Tonifierea muschilor spatelui
  • Imbunatatirea echilibrului si a coordonarii
  • Cresterea fexibilitatii
  • Cresterea tonusului muscular
  • Combaterea celulitei

 


Kangoo Jumps

Ce inseamna Kangoo Jumps?

Kangoo Jumps este o forma de aerobic de tip cardio, special creata pentru a solicita intregul corp, a creste masa musculara si a dezvolta rezistenta organismului. Se practica doar cu ajutorul ghetelor  concepute pentru Kangoo Jumps.

O sedinta dureaza 50 de minute, iar antrenamentul in sine este impartit in 3 parti. Astfel, se incepe cu incalzirea, se continua cu partea de workout unde, in functie de nivelul clasei, se realizeaza coregrafii mai mult sau mai putin complicate, iar apoi, spre final, urmeaza partea de stretching unde se intinde musculatura si se relaxeaza. De asemenea, exista mai multe tipuri de Kangoo Jumps: Kangoo Power, un antrenament exploziv si foarte motivant, in timpul caruia corpul lucreaza intens, cu atat mai mult cu cat se lucreaza si cu bratele. Apoi exista Kangoo Dance unde se creeaza coregrafii, se danseaza practic, fiind un tip de antrenament foarte dinamic. Mai exista si Kangoo Kick, un tip de antrenament in stilul artelor martiale, ce include kickbox si karate.

Solicita intregul corp dar picioarele, coapsele, fesierii si zona abdominala sunt zonele cel mai intens lucrate.

Secretul sta in functionarea intensa a sistemului limfatic. Limfa este cea care transporta si elimina  toate reziduurile si toxinele, astfel mentinandu-l sanatos.

Persoanele care isi doresc sa slabeasca considerabil trebuie sa faca peste 3 sedinte pe saptamana.

Beneficii:

Imbunatateste aspectul fizic si reduce celulita. De asemenea, intareste sistemul osos si sistemul imunitar, creste tonusul muscular si ajuta la eliberarea endorfinelor, acele substante care ne confera starea de bine si de fericire.

Acest tip de sport nu poate fi practicat de femeile insarcinate si nici de persoanele care sufera de spondiloza cervicala; in rest, poate fi practicat de oricine, inclusiv de barbati si de copiii cu varsta peste 6 ani.

 


Step Aerobic

Exerciţiile practicate în cadrul claselor de Step Aerobic va oferă un tonus muscular bun şi o condiţie fizică excelenţă.

Step & Tone

Step & Tone este o clasa dinamica, de tonifiere ce iti confera energie intreaga saptamana.

In cadrul clasei de Step & Tone  imbinam efortul aerob cu cel anaerob.

Este un tip de antrenament intens ce nu iti lasa timp de „gandit”, te mentine intreaga ora activ.

Step & Tone asigura arderea semnificativa a caloriilor si o buna tonifiere a intregii musculaturi. Se lucreaza analitic toate grupele musculare, cu step, gantere.

Clasa accesibila tuturor varstelor.

Cine poate participa?

Exercitiile de step au fost create initial ca un program de recuprare, astfel oricine poate participa la aceste clase indiferent de nivelul de pregatire fizica.

Care sunt beneficiile?
– te ajuta sa slabesti sanatos
– reduce tesutul adipos
– creste rezistenta la efort
– tonifiaza intregul corp
– creste capacitate de concentrare si coordonare
– intregul corp devine armonios cu o fibra lunga si o postura corecta

 


Pilates

La clasele de PILATES  vom executa miscari si exercitii pentru  minte si trup, menite sa ne conecteze cu noi insine.

Metoda Pilates este o metoda bazata pe miscari si exercitii cu impact scazut dar care necesita, in acelas timp efort muscular greu,  fara sa puna presiune pe coloana si articulatii.

Cu ajutorul exercitiilor Pilates, putem lucra eficient musculatura intregului corp si in special musculatura  profunda – posturala .

Executand miscarile corect  si controlat, cu  respectarea principiilor  de baza  stabilite  de  Joseph Pilates,  ne  putea  bucura de beneficiile  aduse  de  acestea :

  • dezvoltarea si tonifierea uniforma a musculaturii
  • intarirea si dezvoltarea musculaturii posturale
  • corectarea posturii
  • marirea  mobilitatii si flexibilitatii articulatiilor
  • imbunatatirea respiratiei
  • marirea capacitatii de stabilizare si control , imbunatatirea echilibrului

 

Metoda Pilates nu este doar miscare ci  EDUCATIE PENTRU MISCARE , avand ca scop sa ne constientizeze fata de noi , imbunatatindu-ne coordonare,  mobilitatea  si  CALITATEA MISCARII.

Doar asa vom putea fi  mai  frumosi,  mai sanatosi,  mai  armoniosi  si vom aduce un  castig  fintei perfecte  create  de  natura  – OMUL .


Corex

Exercitiile pentru ‘’core’’ antreneaza muschii din zona pelvisului, zona lombara, solduri si abdomen, in asa fel incat sa fie in armonie.

Acest lucru asigura un bun balans si stabilitate, fie in sportul de performanta, fie in activitatile de zi cu zi.

De fapt, foarte multe sporturi si activitati fizice depind de un trunchi stabil, cu muschi dezvoltati armonios.

Core-ul ofera stabilitate si forta intregului corp, motiv pentru care este important sa se dezvolte aceste grupe musculare. Un bun antrenament pentru core trebuie sa contina exercitii adresate fiecarui “unghi”, pentru a avea un six-pack tonifiat si un trunchi puternic.


Postural training

Din pacate, doar putini dintre noi au postura perfecta si majoritatea avem dureri de spate, gat, genunchi. Doar prin implementarea catorva miscari putem sa imbunatatim postura si facem ca durerile sa treaca si veti vedea cum corpul incepe sa lucreze in modul lui natural si corect.

Postura corecta este atunci cand musculatura corpului este aliniata corect, in asa fel incat sa poata permite executarea miscarilor eficiente. Atunci cand corpul nostru si articulatiile sunt in echilibru perfect, putem face cu usurinta miscarile de zi cu zi, fara dureri si eforturi prea mari.

Beneficiile antrenamentului postural
Exercitiile din antrenamentul postural sunt potrivite pentru oricine, de orice varsta si cu orice problema:  clasa dezvolta atat echilibrul si flexibilitatea posturii corecte, cat si prevenirea accidentarilor.

Prin alinierea coloanei vertebrale, ne imbunatatim postura si lucram la flexibilitate care ne ajuta la miscare si echilibru. Veti invata noi obiceiuri pentru a mentine postura corecta si pentru a permite corpului sa lucreze mai eficient. Toate articulatiile vor primi sprijinul corect si acest tip de antrenament va ajuta la o functionare corecta.

Antrenamentul postural este o inovatie in miscare, construit dintr-un program special creat pentru a solutiona problemele de spate si cel mai important, pentru a lucra impotriva durerilor.

 


REBOUND – Total Body Jump

Se mai numeste si clasa “SUPER FUN” plina de energie, clasa de tip cardio dedicata antrenamentelor de grup.

In cadrul acestui tip de antrenament se foloseste trambulina elastica Rebound care permite realizarea unui tip de exercitii prin care se obtine absenta gravitatiei in punctul cel mai inalt al sariturii si cresterea fortei de gravitatie in timpul fazei de aterizare.

Trambulinele confera o mai mare stabilitate si o mai buna amortizare a socurilor la fiecare saritura.

Exercitiile care se executa pe parcursul acestei clase sunt cardio si de tonifiere in cadrul unei coregrafii complexe.

Beneficiile acestui program sunt :

  • dezvoltarea coordonarii intregului corp;
  • dezvoltarea atentiei distributive;
  • tonifiere musculara pe brate, coapse si abdomen;
  • protejarea si intarirea articulatiilor;
  • arderea grasimilor si combaterea celulitei;
  • eliminarea toxinelor;
  • imbunatatirea capacitatii respiratorii;
  • imbunatatirea digestiei;
  • imbunatatirea raportului dintre colesterolul bun si cel rau;
  • imbunatatirea concentrarii datorita hiperoxigenarii creierului;
  • imbunatatirea calitatii somnului si implicit reducerea stresului;
  • intarirea sistemului imunitar;
  • cresterea secretiei de endorfine (senzatie de euforie).

 


Steel Training

STEEL TRAINING este antrenamentul cu greutati potrivit pentru persoanele care vor sa tonifice musculatura intregului corp. Timp de 50 de minute, exercitiile sunt combinate intr-o coregrafie bine pusa la punct, cu o tranzitie logica si vizeaza principalele grupe musculare.

Astfel, sunt executate pe muzica exercitii de baza pentru brate, picioare, piept, spate si abdomen, folosind gantere si bara cu greutati.

Antrenamentul permite cresterea incarcarii pe bara (a numarului de kilograme cu care sunt realizate exercitiile), sporind efectul exercitiilor asupra musculaturii. Steel Training este o varianta mult mai antrenanta a exercitiilor din sala de forta.

 

AVANTAJE SI BENEFICII

  • Creste tonusul muscular.
  • Revigoreaza sistemul motor pasiv, ducand la o nevoie crescuta de calciu la nivelul oaselor.
  • Previne osteoporoza si bolile osoase.
  • Imbunatateste coordonarea.
  • Stimuleaza sistemul cardiovascular si circulatia centrala.
  • Creste forta si rezistenta corpului.
  • Reduce stresul si tensiunea, imbunatatind nu numai fizicul dar si psihicul.
  • Intarzie imbatranirea, imbunatatind calitatea vietii fiecarui participant.
  • Antreneaza sistemul respirator crescand astfel capacitatea pulmonara.
  • Stimuleaza metabolismul, favorizand arderea grasimilor.

 


Step & Tone

Step & Tone este o clasa dinamica, de tonifiere ce-ti confera energie intreaga saptamana.

In cadrul clasei de Step & Tone  imbinam efortul aerob cu cel anaerob.

Este un tip de antrenament intens ce nu -ti lasa timp de „gandit”, te mentine intreaga ora activ.

Step & Tone asigura arderea semnificativa a caloriilor si o buna tonifiere a intregii musculaturi. Se lucreaza analitic toate grupele musculare, cu step, gantere.

Clase accesibile tuturor varstelor.

 


Kids fit

O metoda de relaxare și distracție unde învățam sa ne dezvoltam abilitățile sociale, de integrare intr-un grup, lucrul in echipa, dar și spiritul de competiție.

Sportul sporeste imunitatea, pune bazele dezvoltarii armonioase a sistemului osos și muscular al copiilor.

Încercam prin metode distractive și circuite antrenante sa-i ajutam pe cei mici sa capete o postura corecta și sa-și dezvolte funcții precum echilibrul, atenția, coordonarea.

 


TRX

TRX-ul este un instrument cu ajutorul caruia se efectueaza majoritatea exercitiilor in suspensie. Trx este recomandat in antrenamentele de recuperare pentru cei care au probleme cu incheieturile sau cu spatele.

Beneficiile antrenamentului TRX

  1. antreneaza toti muschii corpului
  2. dezvolta forta musculara
  3. este bun antrenament cardio
  4. creste flexibilitatea, echilibrul si mobilitatea
  5. reduce riscul de accidentari
  6. este un antrenament care dezvolta forta in regim de rezistenta

Acest tip de antrenament este potrivit pentru oricine, deoarece se poate controla nivelul de rezistenta si de dificultate. Este un atrenament perfect atat pentru reabilitare cat si pentru un program de fitness intensiv. Spre deosebire de antrenamentele standard care permit solicitarea unei singure grupe musculare, ceea ce poate duce si la riscul aparitiei de accidentari sau dezechilibre musculare, Trx Suspension Training permite utilizarea unei plaje mai largi de miscari si de grupe musculare simultan.
TRX-ul se poate utiliza oriunde, fiind adaptabil cu un maner special si il putem utiliza la : sala, in parc, si chiar acasa.

Exercitii care pot fi lucrate la antrenamentele TRX

1. Flotari
Bratele tinute la distanta egala de corp, indoim coatele pana ajungem in unghi drept, mentinem cateva secunde si revenim la pozitia initiala.
Acesta exercitiu este foarte bun pentru dezvoltarea muschilor pectoral, biceps, triceps

2. Tractiuni la TRX
Ne lasam putin pe spate, bratele intinse inainte, tragem de TRX pana cand ajungem cu coatele indoite la 90 de grade.
Exercitiu pentru dezvoltarea muschilor spatelui si a deltoizilor

3. Genuflexiune intr-un picior
Bratele le tinem drepte, toata greutatea se lasa pe un picior, stai putin lasat pe spate si executi o genuflexiune ducand piciorul din aer spre inainte.
Exercitiuni pentru dezvoltarea fortei si masei musculare a coapsei.

4. Fandare intr-un picior
Toata greutatea o lasam pe un picior, bratele intinse catre inainte , executam o fandare, lasand piciorul din aer sa plece in spate, bratele ramanand intinse.
Exercitiu foarte bun pentru dezvoltarea fortei si masei musculare a intregii coapse.

5. Abdomen
Stam in pozitie de flotare, palmele la nivelul umerilor, si picioarele prinse la TRX , tragem ambii genunchi pe piept si revenim in pozitia initiala.
Exercitiu pentru dezvoltarea fortei si rezistentei zonei lombare si a muschilor abdominali.

 


Pump IT

Pump It este o clasa de aerobic care are ca scop antrenarea intregului corp intr-o singura ora. Un antrenament intens de tonifiere pentru principalele grupe musculare.

La aceasta clasa folosim barele speciale, gantere, steppere.

Scopul acestei clase este cresterea tonusului muscular si cresterea adaptarii organismului la efort in general.

Aceasta clasa iti va aduce rezultatele dorite intr-un timp mai scurt.

 

 


Cycling

Clasa de Cycling este o clasa de cardio, excelenta pentru slabit si arderea caloriilor pe care le-ai pus in timpul zilei sau in decursul anilor. E o clasa in care fiecare poate sa lucreze in ritmul lui, in functie de conditia fizica pe care o are.

Imitam iesirile in aer liber, urcam, coboram; putem sa ardem minim 600-1000 calorii pe ora, iar ca un avantaj foarte mare e ca nu avem coregrafie anterior stabilita.

Chiar si cei care nu au facut niciodata sport se pot urca pe bicicleta si pedala in ritmul lor.  Incepand cu a doua sau a treia sedinta, dupa toate cele 60 de minute, vei avea placerea si satisfactia de a termina tot antrenamentul, de a arde calorii si dorinta de a reveni la clasa.

Clasele sunt efectuate intotdeauna pe muzica, antrenorul iti va descrie cat mai amanuntit si te va face sa vizualizezi un antrenament de ciclism pe un traseu montan sau rutier, in functie de specificul clasei.

Printre beneficiile pe care le poti dobandi prin participarea la clasa de cycling sunt tonifierea trenului inferior, cresterea capacitatii de efort, cresterea rezistentei generale.

Fanii pot regasi in antrenamentele de spinning o compensatie cel putin la fel de avantajoasa ca si un ride outdoor. Daca vii la ora potrivita, poti sa efectuezi un antrenament pe care in mod normal nu l-ai putea face in conditii de ploaie, ninsoare sau frig.

 


Morning Mix

Clasa ce stimulează metabolismul in care vom combina antrenamentul de forta cu cel de cardio ajutand la menținerea sau creșterea masei musculare și întărirea sistemului cardio-vascular.  Consumul energetic este maxim in timpul antrenamentului si cateva ore dupa.

 


Yoga

Sanscrita este una dintre cele mai vechi limbi din lume și este cunoscută uneori ca mama tuturor limbilor.

Yoga este un cuvânt sanscrit care înseamnă a uni, unire sau contopire.  Yoga este o știință străveche, care urmărește să aducă echilibru între corp minte şi spirit.

Călătoria în yoga caută să perfecționeze aspectele fizice, mentale și emoționale ale sănătății, pentru a aduce auto-dezvoltare și conștientizare de sine.

Practicam tehnici de respirati, posture de yoga si meditatia.

 

 


Body Art

Body Art este un antrenament ce foloseste exercitii din yoga, qigong, tai chi, kinetoterapie, pilates si nu numai, combinate cu tehnici de relaxare si respiratie.

Cu ajutorul acestuia va puteti dezvolta mobilitatea, puterea, conditia fizica, rezistenta, echilibrul, stabilitatea, rabdarea, constientizarea, calitati ce sunt necesare pentru o viata armonioasa.

 

 


Circuit Training

Antrenamentul de tip circuit este alcătuit din exerciții executate fără pauză sau cu o pauză foarte scurtă, fie doar cu greutatea propriului corp, fie cu ajutorul instrumentelor specifice: bara cu greutăți, gantere, step, saltea, bosu sau minge.

Varietatea de exerciții este foarte mare și nu ai timp să te plictisești. Dincolo de faptul că lucrează toate grupele de mușchi din corp, intensitatea mișcărilor variază și astfel, într-o singură oră participanții la circuit training vor avea parte atât de exerciții pentru forță, cât și antrenament cardio.

Unul dintre cele mai mari beneficii ale antrenamentului de tip circuit este creșterea rapidă a ratei metabolice și menținerea arderilor ridicate până la 36 de ore după antrenament.

CircuitTraining folosește exerciții care imită mișcările pe care le facem în fiecare zi: ridicări sau aplecări, echilibrări, urcări și coborâri. Prin urmare, ora de circuit trening te poate ajuta la activitățile pe care le faci zi de zi prin întărirea musculaturii și creșterea agilității.

 


Karate

Scopul primordial al karateului kyokushin este acela de a educa fizicul şi spiritul. Un antrenament de karate kyokushin va începe şi se va termina întotdeauna cu politeţea, care include forme de respect ce sunt prezentate atât faţă de profesor cât şi de colegi.

Antrenamentul începe cu o parte de încălzire care pregăteşte organismul pt efort, parte ce include mai multe forme, cum ar fi gimnastica, stretchingul etc. Apoi se trece la partea fundamentală a antrenamentului, compusă fie din combinaţii de tehnici ce le pun la încercare coordonarea şi îndemânarea, fie serii de paşi cu tehnici executuate din diferite poziţii, toată lumea în acelaşi timp, fapt ce îi disciplinează pe copii şi îi învăţă să lucreze toţi ca un tot unitar, înlăturând asfel şi sentimentul de oboseală.

În cadrul unui antrenament de karate găsim şi exerciţii de forţă precum flotări, abdomene, genuflexiuni etc. în diferite modalităţi de executare, având ca scop creşterea forţei. Prin exerciţiile făcute la antrenamentul de karate kyokushin elevii noştri învaţă că se pot antrena oriunde, fără a avea nevoie de obiecte, folosind doar corpul prorpiu. Pentru cei mici, jocurile de tip ştafetă sau acelea cele ce implică tehnicile şi poziţiile învăţate, sunt un deliciu, antrenamentele pentru cei mici fiind structurate astfel pentru ca aceştia să le recepţioneze ca pe o joacă, nu ca pe ceva stresant.

 

 


Katana Fit & Tai Chi

Tai Chi este o arta martiala interna originara din China. Spre deosebire de stilurile externe de arte martiale, unde se pune accentul pe forta, viteza, mobilitate, etc., in Tai Chi miscarile sunt lente, accentul punandu-se pe relaxarea corpului si intelegerea biomecanicii corporale.

Din punct de vedere al efortului depus, Tai Chi  este mai putin solicitant, el putand fi practicat inclusiv de persoanele in varsta sau cu probleme de sanatate.

Beneficii

  • reducerea stresului si a simptomelor anxioase si depresive
  • imbunatatirea coordonarii si a echilibrului, inclusiv in cazul persoanelor cu afectiuni neuro-motorii
  • imbunatatirea calitatii somnului
  • scaderea tensiunii arteriale
  • imbunatirea functiei cardio-respiratorii
  • imbunatirea sistemului imunitar etc.